KLANTENSERVICE NODIG?
Bel nu 1808
U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen door een persoon en niet door een machine. U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen.
U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen door een persoon en niet door een machine. U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen.
Bellen kost 90cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van 1840 BV.
Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. 1840 BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.
De helpdesk van Ziggo is dagelijks telefonisch bereikbaar voor vragen, opmerkingen of problemen van (nieuwe) klanten. Als u het telefoonnummer van Ziggo belt krijgt u eerst een keuzemenu te horen waar u kan aangeven waarover u belt. Hierdoor krijgt u een medewerker aan de lijn die u gelijk verder kunt helpen.
De telefonische helpdesk van Ziggo is 7 dagen per week bereikbaar van 08:00 tot 22:00 uur, zelfs op feestdagen. De helpdesk van Ziggo is bereikbaar op een algemeen telefoonnummer dat Ziggo op de website vermeld. Als u vanaf een Ziggo aansluiting belt dan heeft u de mogelijkheid om een korter telefoonnummer te bellen waardoor u direct in contact komt met de helpdesk. Op de contactpagina van Ziggo staat dat u kunt bellen voor Internet & e-mail euvels, Betaalvragen, Televisie perikelen en Abonnement wijzigingen.
Naast telefonisch contact kunt u ook op andere manieren de helpdesk van Ziggo bereiken. Hieronder staan de mogelijkheden op een rijtje:
Naast het telefoonnummer en de andere manieren om de helpdesk te bereiken kunt u er ook voor kiezen om zelf het antwoord op uw vraag te zoeken. Op de website van Ziggo is veel informatie te vinden over de verschillende diensten in combinatie met de meest gestelde vragen. Vaak geven deze veelgestelde vragen al antwoord op uw vraag. Echter is telefonisch contact met de helpdesk de snelste manier om geholpen te worden.
U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de helpdesk van Ziggo, bijvoorbeeld door onderstaand telefoonnummer te bellen. U kunt rekening houden met de verschillende gesprekskosten die Eneco in rekening brengt voor telefonisch contact, indien die bij ons bekend zijn.
Ziggo is een grote speler in de telecommarkt in Nederland. Ze bieden kabel- en digitale televisie, telefonie en internet aan. Het is logisch dat de klanten van Ziggo zo nu en dan vragen hebben over de diensten die ze bij Ziggo afnemen. Voor vragen of opmerkingen over internet, email, facturen, installaties en abonnementen kan er contact worden opgenomen met de helpdesk van Ziggo. De medewerkers van de helpdesk hebben genoeg kennis om antwoord te geven op al uw vragen. Eventuele problemen kunnen meestal direct worden opgelost.
Ziggo is oorspronkelijk ontstaan uit een fusie in 2008 tussen @Home, Casema en Multikabel. Daarna is Ziggo in 2016 een joint venture aangegaan met Vodafone waardoor er een provider is ontstaan die over een vast en een mobiel netwerk beschikt. Hier bezitten ze samen ruim 50% van de markt. Op dit moment nemen bijna vier miljoen huishoudens in Nederland minstens één dienst af bij VodafoneZiggo. VodafoneZiggo biedt haar producten aan zowel particuliere als zakelijke klanten aan. Deze diensten bestaan uit televisie, internet en telefonie. Deze diensten zijn apart af te nemen maar ook in de vorm van een Alles-in-1 pakket. Uit cijfers uit 2013 blijkt dat Ziggo ruim 2500 werknemers in dienst heeft. Het hoofdkantoor van Ziggo is gevestigd in Utrecht.