U zocht: NLE
Hulp nodig met het vinden van NLE?
Bel 0906-1950 [negentig cpm ook na doorschakelen dienst 1840 BV]
Hulp nodig met het vinden van NLE?
Bel 0906-1950 [negentig cpm ook na doorschakelen dienst 1840 BV]
U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen door een persoon en niet door een machine. U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen.
Bellen kost 90cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van 1840 BV.
Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. 1840 BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.
De klantenservice van NLE kent drie verschillende hubs. U belt een nummer en wordt doorverwezen al naar gelang uw behoefte: energie, telecom of energie besparen. Bij het bellen van de klantenservice beantwoordt u enkele vragen in een keuzemenu waardoor u uiteindelijk wordt doorverbonden met de juiste medewerker. De klantenservice is beschikbaar tussen 8:00 en 18:00, maar is wel uiterst lastig te vinden op de website. Gelukkig hebben wij het telefoonnummer voor u.
De klantenservice van NLE is vooral online gericht. Het is mogelijk om te bellen, maar nergens op de website wordt hier prominent op aangestuurd. Andere mogelijkheden worden wel expliciet onder de aandacht gebracht:
Wanneer u belt naar de klantenservice van NLE kunnen zij u overal mee van dienst zijn. Van informatie tot overstappen en het doorgegeven van meterstanden. Helaas blijkt de service van de telefonische klantenservice niet altijd te voldoen. Zeer lange wachttijden en veelvuldig doorschakelen blijken eerder regel dan uitzondering. Ook bij de andere vormen van klantenservice zijn de reacties niet altijd even positief. Vreemd genoeg maakt NLE geen melding van klantenservice op social media. Juist hier lijken zij wel goed te scoren: ze antwoorden snel en staan mensen vriendelijk en volledig te woord.
De klantenservice is niet alleen afkomstig van NLE zelf: er is ook een forum waarop u terecht kunt met vragen en waarop leden vaak een antwoord bieden.
U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van NLE, bijvoorbeeld door onderstaand telefoonnummer te bellen. U kunt rekening houden met de verschillende gesprekskosten die NLE in rekening brengt voor telefonisch contact, indien die bij ons bekend zijn.
Wanneer u de klantenservice van NLE belt, wordt u eerst gevraagd of u belt voor energie of voor alles-in-een telecom. Afhankelijk van uw keuze, krijgt u relevante vervolgvragen die u naar de juiste afdeling helpen. U belt tegen een lokaal tarief. Belt u met een zakelijke vraag, dan hebt u meer mogelijkheden. Niet blijkt uit recensies dat u sneller wordt geholpen; u kunt ook een afspraak inplannen waarop NLE u belt.
NLE bestaat sinds 2005, maar heette toen de Nederlandse Energie Maatschappij. NLE is tegenwoordig de grootste onafhankelijke energieleverancier van Nederland. Sinds enkele jaren levert het bedrijf ook telecomdiensten. Het is illustratief voor een bedrijf dat zichzelf ziet als uitdager van de gevestigde orde.