U zocht: Ben
Hulp nodig met het vinden van Ben?
Bel 0906-1950 [negentig cpm ook na doorschakelen dienst 1840 BV]
Hulp nodig met het vinden van Ben?
Bel 0906-1950 [negentig cpm ook na doorschakelen dienst 1840 BV]
U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen door een persoon en niet door een machine. U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen.
Bellen kost 90cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van 1840 BV.
Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. 1840 BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.
Bent u klant of wilt u klant worden van Ben? Dan is het logisch dat u graag in contact wilt komen met de klantenservice van Ben om uw vragen of opmerkingen kenbaar te maken. Vaak is de snelste manier om contact te krijgen met de klantenservice telefonisch. Als u telefonisch contact opneemt met Ben krijgt u eerst een keuzemenu te horen. Dit doen ze om u zo snel mogelijk in contact te brengen met de juiste medewerker die u ver kan helpen bij uw vraag of opmerking.
Ben is een Nederlandse telecomaanbieder die voornamelijk simkaarten, sim-only abonnementen, prepaidkaarten en losse toestellen verkoopt. Uiteraard heeft Ben net als elk bedrijf een klantenservice waarmee mensen telefonisch contact kunnen opnemen als ze een probleem hebben met een product van Ben of een vraag hebben over hun abonnement. Echter is dit telefoonnummer niet altijd eenvoudig en snel te vinden. Daarom hebben wij de contactgegevens van Ben op deze pagina overzichtelijk weergegeven. De klantenservice van Ben is naast telefonisch ook op andere manieren te bereiken.
De verschillende manieren om contact op te nemen met de klantenservice van Ben:
Ben geeft op hun website aan dat u ook eerst zelf kan zoeken naar het antwoord door uw vraag in de zoekbalk in te vullen. Ze krijgen natuurlijk regelmatig vragen en de meeste informatie hierover is al te vinden op de website. Zoals hierboven vermeld is telefonisch contact met de klantenservice vaak de snelste manier om een probleem op te lossen of een vraag beantwoord te krijgen. U wordt dan persoonlijk en vakkundig geholpen door een medewerker van Ben.
U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van Ben, bijvoorbeeld door onderstaand telefoonnummer te bellen. U kunt rekening houden met de verschillende gesprekskosten die Ben in rekening brengt voor telefonisch contact, indien die bij ons bekend zijn.
De openingstijden van de telefonische klantenservice van Ben zijn op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur. In het weekend kunt u Ben telefonisch niet bereiken. Via de community van Ben garanderen ze u dat u binnen 1 werkdag reactie krijgt. Daarnaast krijgt u via 1 uur reactie van de klantenservice van Ben als u contact opneemt via Facebook of Twitter. Via een mobiel nummer van Ben kunt u de klantenservice gratis bellen en dit is een ander nummer dan het nummer die u kunt bellen als u geen klant bent van Ben mobiel.
Ben is een Nederlandse aanbieder van mobiele telefonie en dat doen ze op het netwerk van T-Mobile. Het hoofdkantoor van Ben is gevestigd in Den Haag. Op 4 februari 1999 werd Ben geïntroduceerd op de Nederlandse markt, ze boden allereerst dekking in de randstad. In juni 2001 had Ben al 1 miljoen actieve gebruikers.
T-Mobile is daarna volledig eigenaar geworden van Ben, in september 2002 hebben ze namelijk alle aandelen van Ben overgenomen. Ben is sinds 2008 weer een zelfstanding onderdeel binnen T-Mobile en biedt vooral simkaart abonnementen aan.