U zocht: Agis
Hulp nodig met het vinden van Agis?
Bel 0906-1950 [negentig cpm ook na doorschakelen dienst 1840 BV]
Hulp nodig met het vinden van Agis?
Bel 0906-1950 [negentig cpm ook na doorschakelen dienst 1840 BV]
U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen door een persoon en niet door een machine. U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen.
Bellen kost 90cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van 1840 BV.
Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. 1840 BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.
Voor vragen aan Agis over de verschillende diensten die ze aanbieden is het mogelijk om de klantenservice telefonisch te bereiken. Als u telefonische contact opneemt met de klantenservice van Agis gaat dit volgens een keuzemenu.
De klantenservice van Agis loopt via moederbedrijf Zilveren Kruis. Bij de klantenservice van deze verzekeraar krijgt u een medewerker aan de telefoon na het doorlopen van een keuzemenu. Dit keuzemenu behandelt de meest voorkomende vragen. Deze zijn ook te vinden in een FAQ op de website. Voor het bellen van de klantenservice betaalt u de gebruikelijke telefoonkosten. Wanneer u langer dan vijf minuten moet wachten, hebt u de mogelijkheid om te worden teruggebeld.
Het telefoonnummer van de klantenservice is dagelijks geopend van 08:00 tot 21:00. Het menu biedt u ook de optie om in het Engels te worden geholpen. Het is raadzaam om uw polisnummer bij de hand te houden, zodat u snel en soepel kunt worden geholpen.
Er zijn naast het telefoonnummer diverse andere manieren om contact op te nemen met deze zorgverzekeraar.
Agis meldt dat u voor financiële en medische vragen het beste contact op kunt nemen via de livechat of kunt bellen naar de klantenservice van Agis.
U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van Agis, bijvoorbeeld door onderstaand telefoonnummer te bellen. U kunt rekening houden met de verschillende gesprekskosten die Agis in rekening brengt voor telefonisch contact, indien die bij ons bekend zijn.
Agis is een zorgverzekeraar die via de klantenservice informatie geeft over alle vragen die u kunt hebben op het gebied van hun verzekeringen. Over het algemeen scoort de telefonische klantenservice niet heel hoog. Mensen storen zich dikwijls aan de lange wachttijden, maar dit kan worden opgelost door te kiezen voor de terugbeloptie. U kunt ook kiezen voor een van de vele andere opties die de klantenservice biedt. Mensen zijn over het algemeen tevreden over de service via WhatsApp en de livechat functie op de website.
Agis is een zorgverzekeraar die al sinds 1827 bestaat. Het grootste gedeelte van de klanten van de verzekeraard bevindt zich in de Randstad, vooral in steden als Amsterdam, Utrecht, Amersfoort en Almere. Agis is meerdere malen gefuseerd. Voor het laatst gebeurde dit in 2015. Sindsdien is Agis onderdeel van Zilveren Kruis en is de verzekeraar ook onder die noemer doorgegaan.